4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Peugeot |
Model | 308 |
Nesil | 308 III (Phase I, 2021) |
Modifikasyonu (Motor) | 1.6 (180 bg) Plug-in Hybrid e-EAT8 |
Üretim başlangıç yılı | Eylül, 2021 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Hatchback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 1.1-1.2 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 24-27 g/km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 1.4 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 31 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 7.6 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 7.6 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 7.2 saniye |
Maksimum sürat | 225 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Ağırlık/güç oranı | 8.9 Kg/bg, 112.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.5 Kg/Nm, 224.6 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 12.4 kWh |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Arka koltukların altında |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 64-69 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) | 14.7-15.2 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 135 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 110 bg @ 2500 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 320 Nm @ 500-2500 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Sistem gücü | 180 bg |
Sistem tork | 360 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 150 bg @ 4250 dev/dak |
Litre başına güç | 93.9 bg/Lt |
Tork | 250 Nm @ 1750 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | DGX EP6FADTXHPE |
Motor hacmi | 1598 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 77 mm |
Silindir içi vuruş | 85.8 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.25 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Partikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1603 Kg |
Maksimum ağırlık | 2120 Kg |
Azami yük | 517 Kg |
Bagaj hacmi en az | 361 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1271 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 40 Lt |
Tavan Yükü | 85 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 70 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4367 mm |
Genişlik | 1852 mm |
aynalar katlı genişlik | 1859 mm |
aynalar dahil genişlik | 2062 mm |
Yükseklik | 1441 mm |
Dingil Mesafesi | 2675 mm |
Ön tekerlek izi | 1559 mm |
Arka tekerlek izi | 1554 mm |
ön çıkıntı | 904 mm |
arka çıkıntı | 788 mm |
Yerden yükseklik | 140 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.28 |
En az dönüş açısı | 10.5 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman e-EAT |
Ön süspansiyon | Helezon yay, Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bükülme |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/45 R17; 225/40 R18 |