4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Peugeot |
Model | 3008 |
Nesil | 3008 II (Phase II, 2020) |
Modifikasyonu (Motor) | 1.6 (225 bg) Plug-in Hybrid e-EAT8 |
Üretim başlangıç yılı | Eylül, 2020 yıl |
Son üretim yılı | Eylül, 2023 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 1.4-1.5 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 31-34 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.7 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.7 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8.3 saniye |
Maksimum sürat | 225 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Ağırlık/güç oranı | 7.8 Kg/bg, 127.6 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.9 Kg/Nm, 204.2 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 13.2 kWh |
Net batarya kapasitesi | 10.4 kWh |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Zemin altında, arka koltukların altında |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 59-62 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) | 15.5-16.1 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 135 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 110 bg @ 2500 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 320 Nm @ 500-2500 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Sistem gücü | 225 bg |
Sistem tork | 360 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 181 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 113.3 bg/Lt |
Tork | 300 Nm @ 3000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | EP6FADTXHPD |
Motor hacmi | 1598 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 77 mm |
Silindir içi vuruş | 85.8 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.2:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.25 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1763 Kg |
Maksimum ağırlık | 2270 Kg |
Azami yük | 507 Kg |
Bagaj hacmi en az | 395 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1357 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 43 Lt |
Tavan Yükü | 80 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1250 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 70 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4447 mm |
Genişlik | 1841 mm |
aynalar katlı genişlik | 1906 mm |
aynalar dahil genişlik | 2098 mm |
Yükseklik | 1624 mm |
Dingil Mesafesi | 2675 mm |
Ön tekerlek izi | 1579-1601 mm |
Arka tekerlek izi | 1587-1610 mm |
ön çıkıntı | 923 mm |
arka çıkıntı | 849 mm |
Yerden yükseklik | 219 mm |
En az dönüş açısı | 10.7 m |
Yaklaşım açısı | 20° |
Kalkış açısı | 29° |
sığ derinliği | 700 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman e-EAT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Yarı bağımsız, helezon yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/55 R18; 205/55 R19 |
Jant Boyutu | 18; 19 |