Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Peugeot 2008 1.2 VTi (82 bg)

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2013-2015
Motor Kodu :
HMZ EB2F
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
SUV, Crossover
Motor Gücü :
82 bg @ 6000 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
1199 cm3
Vites :
5 vites, manuel şanzıman

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Peugeot
Model 2008
Nesil 2008 I
Modifikasyonu (Motor) 1.2 VTi (82 bg)
Üretim başlangıç yılı 2013 yıl
Son üretim yılı 2015 yıl
Güç ünitesi mimarisi İçten yanmalı motor
Gövde tipi SUV, Crossover
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 5
Performans
Şehir içi yakıt tüketimi 6 Lt/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi 4.3 Lt/100 km
Ortalama yakıt tüketimi 4.9 Lt/100 km
Yakıt Tipi Benzin
Hızlanma 0 - 100 km/saat 13.5 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph 13.5 saniye
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) 12.8 saniye
Maksimum sürat 169 km/saat
Emisyon Standardı Euro 5
Ağırlık/güç oranı 12.7 Kg/bg, 78.5 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 8.9 Kg/Nm, 112.9 Nm/ton
Motor
Güç 82 bg @ 6000 dev/dak
Litre başına güç 68.4 bg/Lt
Tork 118 Nm @ 2750 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor Modeli/Kodu HMZ EB2F
Motor hacmi 1199 cm3
Silindir Adedi 3
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Çok noktalı enjeksiyon
Motor aspirasyonu Atmosferik motor
Motor yağı kapasitesi 3.25 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1045 Kg
Maksimum ağırlık 1582 Kg
Azami yük 537 Kg
Bagaj hacmi en az 350 Lt
Bagaj hacmi en fazla 1194 Lt
Yakıt deposu hacmi 50 Lt
Boyutlar
Uzunluk 4159 mm
Genişlik 1739 mm
Yükseklik 1556 mm
Dingil Mesafesi 2537 mm
En az dönüş açısı 10.4 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor.
Çekiş Önden çekiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi 5 vites, manuel şanzıman
Ön süspansiyon Bağımsız tip McPherson
Arka süspansiyon Elastik direk
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Hava soğutmalı diskler
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu