4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Peugeot |
Model | 108 |
Nesil | 108 Hatch |
Modifikasyonu (Motor) | 1.0i (72 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 2018 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Hatchback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 3-5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 4.9-5.3 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 93 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 13.8 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 13.8 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 13.1 saniye |
Maksimum sürat | 159 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6c |
Ağırlık/güç oranı | 11.7 Kg/bg, 85.7 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 6.7 Kg/Nm, 150 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 72 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 72.1 bg/Lt |
Tork | 126 Nm @ 4400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | CFB 1KR |
Motor hacmi | 998 cm3 |
Silindir Adedi | 3 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Motor yağı kapasitesi | 2.8 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 840 Kg |
Maksimum ağırlık | 1240 Kg |
Azami yük | 400 Kg |
Bagaj hacmi en az | 227 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 868 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 35 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 3475 mm |
Genişlik | 1615 mm |
aynalar dahil genişlik | 1884 mm |
Yükseklik | 1460 mm |
Dingil Mesafesi | 2340 mm |
Ön tekerlek izi | 1425 mm |
Arka tekerlek izi | 1420 mm |
ön çıkıntı | 675 mm |
arka çıkıntı | 460 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Elastik direk |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Kampana |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Lastik boyutu | 165/65 R14; 165/60 R15 |
Jant Boyutu | 14; 15 |