4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Opel |
Model | GT |
Nesil | GT I |
Modifikasyonu (Motor) | 1.9 (102 bg) |
Üretim başlangıç yılı | Ağustos, 1968 yıl |
Son üretim yılı | Temmuz, 1973 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 2 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Maksimum sürat | 185 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 9.2 Kg/bg, 108.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 6.1 Kg/Nm, 164.9 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 102 bg @ 5400 dev/dak |
Litre başına güç | 53.8 bg/Lt |
Tork | 155 Nm @ 2800-3400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | 19S |
Motor hacmi | 1897 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 93 mm |
Silindir içi vuruş | 69.8 mm |
Sıkıştırma oranı | 9:1 |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Karbüratör |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | CIH |
Motor yağı kapasitesi | 3 Lt |
soğutma sıvısı | 6 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 940 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 55 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4112 mm |
Genişlik | 1580 mm |
Yükseklik | 1224 mm |
Dingil Mesafesi | 2431 mm |
Ön tekerlek izi | 1255 mm |
Arka tekerlek izi | 1285 mm |
ön çıkıntı | 927 mm |
arka çıkıntı | 754 mm |
Yerden yükseklik | 129 mm |
En az dönüş açısı | 10.8 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 4 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Katı aks süspansiyon |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Kampana |
Jant Boyutu | 5J x 13 |