Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Opel Commodore 2.8 GS/E (155 bg)

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
1977-1978
Motor Kodu :
28EC
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
Coupe
Motor Gücü :
155 bg @ 5600 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
2784 cm3
Vites :
4 vites, manuel şanzıman

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Opel
Model Commodore
Nesil Commodore B Coupe
Modifikasyonu (Motor) 2.8 GS/E (155 bg)
Üretim başlangıç yılı 1977 yıl
Son üretim yılı 1978 yıl
Güç ünitesi mimarisi İçten yanmalı motor
Gövde tipi Coupe
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 2
Performans
Yakıt Tipi Benzin
Hızlanma 0 - 100 km/saat 9.5 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph 9.5 saniye
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) 9 saniye
Maksimum sürat 200 km/saat
Ağırlık/güç oranı 8 Kg/bg, 125 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 5.7 Kg/Nm, 175 Nm/ton
Motor
Güç 155 bg @ 5600 dev/dak
Litre başına güç 55.7 bg/Lt
Tork 217 Nm @ 4200 dev/dak
Motor düzeni Ön, boyuna
Motor Modeli/Kodu 28EC
Motor hacmi 2784 cm3
Silindir Adedi 6
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir çapı 92 mm
Silindir içi vuruş 69.8 mm
Sıkıştırma oranı 9:1
Silindir başına düşen valf 2
Yakıt enjeksiyon sistemi Çok noktalı enjeksiyon
Motor aspirasyonu Atmosferik motor
Valf yapısı SOHC
Motor yağı kapasitesi 5.5 Lt
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1240 Kg
Maksimum ağırlık 1675 Kg
Azami yük 435 Kg
Bagaj hacmi en az 434 Lt
Yakıt deposu hacmi 70 Lt
Boyutlar
Uzunluk 4607 mm
Genişlik 1728 mm
Yükseklik 1380 mm
Dingil Mesafesi 2668 mm
Ön tekerlek izi 1450 mm
Arka tekerlek izi 1400 mm
Yerden yükseklik 140 mm
Sürükle katsayısı (Cd) 0.45
En az dönüş açısı 11.2 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor.
Çekiş Arkadan İtiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi 4 vites, manuel şanzıman
Ön frenler Disk
Arka frenler Disk