4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Nissan |
Model | Skyline |
Nesil | Skyline XIII (HV37) |
Modifikasyonu (Motor) | 3.5 V6 (364 bg) Hybrid Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Şubat, 2014 yıl |
Son üretim yılı | 2017 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 5.4 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 4.8 Kg/bg, 206.8 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.1 Kg/Nm, 323.9 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 1.4 kWh |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Yolcu kabininin arka duvarının arkasında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 68 bg @ 1770-2000 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 290 Nm @ 1770 dev/dak |
Elektrik motoru modeli/kodu | HM34 |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Sistem gücü | 364 bg @ 6500 dev/dak |
Sistem tork | 570 Nm @ 2000 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 306 bg @ 6800 dev/dak |
Litre başına güç | 87.5 bg/Lt |
Tork | 350 Nm @ 5000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | VQ35HR |
Motor hacmi | 3498 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 95.5 mm |
Silindir içi vuruş | 81.4 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.6:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.9 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 9.8 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1760 Kg |
Maksimum ağırlık | 2035 Kg |
Azami yük | 275 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 75 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4790 mm |
Genişlik | 1820 mm |
Yükseklik | 1440 mm |
Dingil Mesafesi | 2850 mm |
Ön tekerlek izi | 1545 mm |
Arka tekerlek izi | 1570 mm |
Yerden yükseklik | 130 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.26 |
En az dönüş açısı | 11.2 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin arka tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Lastik boyutu | 225/55 R17 |
Jant Boyutu | 17 |