4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mitsubishi |
Model | Triton |
Nesil | Triton V |
Modifikasyonu (Motor) | 2.5 DI-D (110 bg) |
Üretim başlangıç yılı | Mayıs ayı, 2015 yıl |
Son üretim yılı | 2018 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Pick-up |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Dizel |
Ağırlık/güç oranı | 14.5 Kg/bg, 69.2 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 8 Kg/Nm, 125.8 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 110 bg @ 4000 dev/dak |
Litre başına güç | 44.4 bg/Lt |
Tork | 200 Nm @ 2000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 2477 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Dizel - Commonrail |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1590 Kg |
Maksimum ağırlık | 2570 Kg |
Azami yük | 980 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 75 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5200 mm |
Genişlik | 1785 mm |
Yükseklik | 1655 mm |
Dingil Mesafesi | 3000 mm |
Ön tekerlek izi | 1520 mm |
Arka tekerlek izi | 1515 mm |
ön çıkıntı | 860 mm |
arka çıkıntı | 1340 mm |
Yerden yükseklik | 200 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.42 |
En az dönüş açısı | 11.4 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Kampana |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Jant Boyutu | 15 |