4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | MG |
Model | Pilot |
Nesil | Pilot |
Modifikasyonu (Motor) | 400TGI (231 bg) AWD DCT |
Üretim başlangıç yılı | Eylül, 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 8.6 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Emisyon Standardı | China VI |
Ağırlık/güç oranı | 7.5 Kg/bg, 133.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.7 Kg/Nm, 213.3 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 231 bg |
Litre başına güç | 115.8 bg/Lt |
Tork | 370 Nm |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | MGE 20L4E |
Motor hacmi | 1995 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1735 Kg |
Bagaj hacmi en az | 463 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1287 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 55 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4610 mm |
Genişlik | 1876 mm |
Yükseklik | 1685 mm |
Dingil Mesafesi | 2720 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ön tekerlekleri kalıcı olarak tahrik eder ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler tahrik edilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman DCT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/45 R19 |
Jant Boyutu | 19 |