Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

MG MG6 1.9 DTi-TECH (150 bg)

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2015-2017
Motor Kodu :
Bilinmiyor
Yakıt :
Dizel
Kasa Tipi :
Liftback
Motor Gücü :
150 bg @ 4000 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
1849 cm3
Vites :
6 vites, manuel şanzıman

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka MG
Model MG6
Nesil MG6 I (facelift 2015)
Modifikasyonu (Motor) 1.9 DTi-TECH (150 bg)
Üretim başlangıç yılı Nisan, 2015 yıl
Son üretim yılı Kasım, 2017 yıl
Güç ünitesi mimarisi İçten yanmalı motor
Gövde tipi Liftback
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 5
Performans
Şehir içi yakıt tüketimi 5.4 Lt/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi 4.1 Lt/100 km
Ortalama yakıt tüketimi 4.6 Lt/100 km
CO2 Emisyonları 119 g/km
Yakıt Tipi Dizel
Hızlanma 0 - 100 km/saat 8.4 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph 8.4 saniye
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) 8 saniye
Maksimum sürat 120 km/saat
Emisyon Standardı Euro 5
Ağırlık/güç oranı 10.1 Kg/bg, 98.6 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 4.3 Kg/Nm, 230.1 Nm/ton
Motor
Güç 150 bg @ 4000 dev/dak
Litre başına güç 81.1 bg/Lt
Tork 350 Nm @ 1800 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor hacmi 1849 cm3
Silindir Adedi 4
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir çapı 80 mm
Silindir içi vuruş 92 mm
Sıkıştırma oranı 15.8:1
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Dizel - Commonrail
Motor aspirasyonu Turbo kompresör, Intercooler
Valf yapısı DOHC
Motor sistemleri Partikül filtresi
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1521 Kg
Maksimum ağırlık 2140 Kg
Azami yük 619 Kg
Bagaj hacmi en az 498 Lt
Bagaj hacmi en fazla 1379 Lt
Yakıt deposu hacmi 62 Lt
Frenli treyler yükü (12%) 1600 Kg
Frensiz treyler yükü 750 Kg
Römork burun yükü 100 Kg
Boyutlar
Uzunluk 4651 mm
Genişlik 1827 mm
aynalar dahil genişlik 2008 mm
Yükseklik 1472 mm
Dingil Mesafesi 2705 mm
En az dönüş açısı 11.45 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor.
Çekiş Önden çekiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi 6 vites, manuel şanzıman
Ön süspansiyon Bağımsız tip McPherson
Arka süspansiyon Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu