4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | MG |
Model | MG6 |
Nesil | MG6 I (facelift 2015) |
Modifikasyonu (Motor) | 1.9 DTi-TECH (150 bg) |
Üretim başlangıç yılı | Nisan, 2015 yıl |
Son üretim yılı | Kasım, 2017 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Liftback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 5.4 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 4.1 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 4.6 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 119 g/km |
Yakıt Tipi | Dizel |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.4 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.4 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8 saniye |
Maksimum sürat | 120 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 5 |
Ağırlık/güç oranı | 10.1 Kg/bg, 98.6 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.3 Kg/Nm, 230.1 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 150 bg @ 4000 dev/dak |
Litre başına güç | 81.1 bg/Lt |
Tork | 350 Nm @ 1800 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor hacmi | 1849 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 80 mm |
Silindir içi vuruş | 92 mm |
Sıkıştırma oranı | 15.8:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Dizel - Commonrail |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor sistemleri | Partikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1521 Kg |
Maksimum ağırlık | 2140 Kg |
Azami yük | 619 Kg |
Bagaj hacmi en az | 498 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1379 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 62 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 1600 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4651 mm |
Genişlik | 1827 mm |
aynalar dahil genişlik | 2008 mm |
Yükseklik | 1472 mm |
Dingil Mesafesi | 2705 mm |
En az dönüş açısı | 11.45 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |