4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | MG |
Model | GT |
Nesil | GT I |
Modifikasyonu (Motor) | 1.4T (156 bg) DCT |
Üretim başlangıç yılı | Kasım, 2014 yıl |
Son üretim yılı | Mayıs ayı, 2019 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 5.7 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 9.5 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 9.5 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 9 saniye |
Maksimum sürat | 200 km/saat |
Emisyon Standardı | China V |
Ağırlık/güç oranı | 8.6 Kg/bg, 116.4 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.7 Kg/Nm, 175.4 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 156 bg @ 5600 dev/dak |
Litre başına güç | 111.5 bg/Lt |
Tork | 235 Nm @ 1600-4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor hacmi | 1399 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1340 Kg |
Bagaj hacmi en az | 485 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 55 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4612 mm |
Genişlik | 1804 mm |
Yükseklik | 1488 mm |
Dingil Mesafesi | 2650 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DCT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bükülme |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 205/55 R16 |
Jant Boyutu | 16 |