Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Mercedes-Benz R-Serisi R 320 BlueTec (210 bg) G-TRONIC

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2009-2010
Motor Kodu :
OM 642
Yakıt :
Dizel
Kasa Tipi :
Kombi
Motor Gücü :
210 bg @ 3400 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
2987 cm3
Vites :
7 vites, otomatik şanzıman G-TRONIC

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Mercedes-Benz
Model R-Serisi
Nesil R-Serisi Long (W251)
Modifikasyonu (Motor) R 320 BlueTec (210 bg) G-TRONIC
Üretim başlangıç yılı 2009 yıl
Son üretim yılı 2010 yıl
Güç ünitesi mimarisi İçten yanmalı motor
Gövde tipi Kombi
Koltuk Sayısı 5-7
Kapı sayısı 5
Performans
Ortalama yakıt tüketimi 8.7 Lt/100 km
CO2 Emisyonları 229 g/km
Yakıt Tipi Dizel
Hızlanma 0 - 100 km/saat 8.9 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph 8.9 saniye
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) 8.5 saniye
Maksimum sürat 216 km/saat
Emisyon Standardı Euro 5
Ağırlık/güç oranı 11.1 Kg/bg, 89.9 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 4.3 Kg/Nm, 231.3 Nm/ton
Motor
Güç 210 bg @ 3400 dev/dak
Litre başına güç 70.3 bg/Lt
Tork 540 Nm @ 1600-2400 dev/dak
Maksimum motor hızı 4500 dev/dak
Motor düzeni Ön, boyuna
Motor Modeli/Kodu OM 642
Motor hacmi 2987 cm3
Silindir Adedi 6
Motor konfigürasyonu V motor
Silindir çapı 83 mm
Silindir içi vuruş 92 mm
Sıkıştırma oranı 16.5:1
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Dizel - Commonrail
Motor aspirasyonu Turbo kompresör, Intercooler
Motor yağı kapasitesi 8.5 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 9.5 Lt
Motor sistemleri Partikül filtresi
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 2335 Kg
Maksimum ağırlık 2910 Kg
Azami yük 575 Kg
Bagaj hacmi en az 550 Lt
Bagaj hacmi en fazla 1950 Lt
Yakıt deposu hacmi 80 Lt
AdBlue tankı 27.5 Lt
Tavan Yükü 100 Kg
Frenli treyler yükü (12%) 2100 Kg
Frensiz treyler yükü 750 Kg
Boyutlar
Uzunluk 5157 mm
Genişlik 1922 mm
Yükseklik 1656 mm
Dingil Mesafesi 3215 mm
Ön tekerlek izi 1643 mm
Arka tekerlek izi 1636 mm
Yerden yükseklik 148 mm
En az dönüş açısı 12.4 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor.
Çekiş Arkadan İtiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi 7 vites, otomatik şanzıman G-TRONIC
Ön süspansiyon Çift salıncaklı
Arka süspansiyon Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon
Ön frenler Disk
Arka frenler Disk
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Hidrolik Direksiyon