4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mercedes-Benz |
Model | GLS |
Nesil | GLS (X167) |
Modifikasyonu (Motor) | GLS 600 V8 (558 bg) EQ Boost 4MATIC G-TRONIC |
Üretim başlangıç yılı | Temmuz, 2020 yıl |
Son üretim yılı | Eylül, 2023 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 11.7-12.0 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 273-266 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 4.9 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 4.9 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 4.7 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC |
Ağırlık/güç oranı | 5 Kg/bg, 200.4 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.8 Kg/Nm, 262.1 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 0.9 kWh |
Batarya voltajı | 48 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 22 bg |
Elektrikli motor torku | 250 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 558 bg @ 6000-6500 dev/dak |
Litre başına güç | 140.1 bg/Lt |
Tork | 730 Nm @ 2500-5000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | M 176 |
Motor hacmi | 3982 cm3 |
Silindir Adedi | 8 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 92 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-turbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 9.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2785 Kg |
Maksimum ağırlık | 3250 Kg |
Azami yük | 465 Kg |
Bagaj hacmi en az | 520 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 90 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5205 mm |
Genişlik | 2030 mm |
Yükseklik | 1838 mm |
Dingil Mesafesi | 3135 mm |
Ön tekerlek izi | 1699 mm |
Arka tekerlek izi | 1723 mm |
En az dönüş açısı | 12.52 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 9 vites, otomatik şanzıman G-TRONIC |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 285/45 R22Arka lastikler: 325/40 R22 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 9.5J x 22 H2Arka jantlar: 11.5J x 22 H2 |