4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mercedes-Benz |
Model | GLK |
Nesil | GLK (X204) |
Modifikasyonu (Motor) | GLK 200 CDI BlueEFFICIENCY (143 bg) 7G-TRONIC |
Üretim başlangıç yılı | 2010 yıl |
Son üretim yılı | 2011 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi (NEDC) | 8-8.4 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi (NEDC) | 5.3-5.6 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 6.3-6.7 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 164-174 g/km |
Yakıt Tipi | Dizel |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 10.8 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 10.8 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 10.3 saniye |
Maksimum sürat | 190 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 5 |
Ağırlık/güç oranı | 12.1 Kg/bg, 82.4 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5 Kg/Nm, 201.7 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 143 bg @ 3200 dev/dak |
Litre başına güç | 66.7 bg/Lt |
Tork | 350 Nm @ 1200-2800 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | OM 651.916 |
Motor hacmi | 2143 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 99 mm |
Sıkıştırma oranı | 16.2:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Dizel - Commonrail |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 6.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Partikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1735 Kg |
Maksimum ağırlık | 2400 Kg |
Azami yük | 665 Kg |
Bagaj hacmi en az | 450 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1550 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 59 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2000 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4525 mm |
Genişlik | 1840 mm |
aynalar dahil genişlik | 2016 mm |
Yükseklik | 1689 mm |
Dingil Mesafesi | 2755 mm |
Ön tekerlek izi | 1567 mm |
Arka tekerlek izi | 1588 mm |
ön çıkıntı | 813 mm |
arka çıkıntı | 957 mm |
Yerden yükseklik | 201 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.34 |
En az dönüş açısı | 11.5 m |
Yaklaşım açısı | 23° |
Kalkış açısı | 25° |
rampa açısı | 19° |
tırmanış açısı | 35° |
sığ derinliği | 300 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman G-TRONIC |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 235/60 R17; 235/50 R19; 235/45 R20Arka lastikler: 235/60 R17; 255/55 R17; 235/50 R19; 255/45 R19; 255/40 R20 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 7.5J x 17; 7.5J x 19; 8.5J x 20Arka jantlar: 7.5J x 17; 8J x 17; 7.5J x 19; 8.5J x 19; 9.5J x 20 |