4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mercedes-Benz |
Model | GLE |
Nesil | GLE Coupe (C167) |
Modifikasyonu (Motor) | AMG GLE 53 (435 bg) EQ Boost 4MATIC+ AMG SPEEDSHIFT TCT 9G |
Üretim başlangıç yılı | Kasım, 2019 yıl |
Son üretim yılı | 2023 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Coupe, SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 10.5-10.9 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 240-247 g/km |
Şehir içi yakıt tüketimi (NEDC) | 12.5 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi (NEDC) | 7.9 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 9.6 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 219 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 5.3 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 5.3 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 5 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6d-ISC-FCM |
Ağırlık/güç oranı | 5.2 Kg/bg, 193.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.3 Kg/Nm, 231.1 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 0.9 kWh |
Batarya voltajı | 48 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Arka koltukların altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 22 bg |
Elektrikli motor torku | 250 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 435 bg @ 6100 dev/dak |
Litre başına güç | 145 bg/Lt |
Tork | 520 Nm @ 1800-5800 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | M 256.930 |
Motor hacmi | 2999 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 92.4 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör Ve Elektrikle Çalışan Kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC, CAMTRONIC |
Motor yağı kapasitesi | 8.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2250 Kg |
Maksimum ağırlık | 3050 Kg |
Azami yük | 800 Kg |
Bagaj hacmi en az | 655 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1795 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 85 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 3500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 140 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4961 mm |
Genişlik | 2010 mm |
aynalar dahil genişlik | 2157 mm |
Yükseklik | 1716-1766 mm |
Dingil Mesafesi | 2935 mm |
Ön tekerlek izi | 1681 mm |
ön çıkıntı | 945 mm |
arka çıkıntı | 1081 mm |
Yerden yükseklik | 174-249 mm |
Yaklaşım açısı | 21-24° |
Kalkış açısı | 21-24° |
rampa açısı | 16.2° |
tırmanış açısı | 38.7° |
sığ derinliği | 500 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 9 vites, otomatik şanzıman AMG SPEEDSHIFT TCT |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı, Havalı süspansiyonu |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Havalı süspansiyonu |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 275/50 R20; 275/45 R21; 285/40 R22Arka lastikler: 275/50 R20; 315/40 R21; 325/35 R22 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 9J x 20; 10J x 21; 10J x 22Arka jantlar: 9J x 20; 11J x 21; 11.5J x 22 |