4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mercedes-Benz |
Model | GLC |
Nesil | GLC SUV (X254) |
Modifikasyonu (Motor) | GLC 300 (258 bg) Mild Hybrid 4MATIC 9G-TRONIC |
Üretim başlangıç yılı | Haziran, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 7.3-8.2 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 167-186 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6.2 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 6.2 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 5.9 saniye |
Maksimum sürat | 240 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 7.2 Kg/bg, 139.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.6 Kg/Nm, 216.2 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 48 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 23 bg |
Elektrikli motor torku | 200 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 258 bg @ 5800 dev/dak |
Litre başına güç | 129.1 bg/Lt |
Tork | 400 Nm @ 2000-3200 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | M 254 |
Motor hacmi | 1999 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Sıkıştırma oranı | 10:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-scroll turbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 6 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1850 Kg |
Maksimum ağırlık | 2510 Kg |
Azami yük | 660 Kg |
Bagaj hacmi en az | 620 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1640 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 62 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 2400 Kg |
Römork burun yükü | 100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4716 mm |
Genişlik | 1890 mm |
aynalar dahil genişlik | 2075 mm |
Yükseklik | 1640 mm |
Dingil Mesafesi | 2888 mm |
Ön tekerlek izi | 1627 mm |
Arka tekerlek izi | 1640 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.29 |
En az dönüş açısı | 11 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin dört tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 9 vites, otomatik şanzıman G-TRONIC |
Ön süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi)4 döner tekerlek (arka döner tekerlek) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/60 R18 |
Jant Boyutu | 8J x 18 |