Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Mercedes-Benz E-Serisi AMG E 53 (585 bg) Plug-in Hybrid 4MATIC+ AMG SPEEDSHIFT TCT 9G

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2024-0000
Motor Kodu :
M 256
Yakıt :
Benzin / Elektrik
Kasa Tipi :
Sedan
Motor Gücü :
449 bg @ 5800-6100 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
2999 cm3
Vites :
9 vites, otomatik şanzıman AMG SPEEDSHIFT TCT

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Mercedes-Benz
Model E-Serisi
Nesil E-Serisi (W214)
Modifikasyonu (Motor) AMG E 53 (585 bg) Plug-in Hybrid 4MATIC+ AMG SPEEDSHIFT TCT 9G
Üretim başlangıç yılı Mart, 2024 yıl
Güç ünitesi mimarisi PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç)
Gövde tipi Sedan
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 4
Performans
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) 0.8-1 Lt/100 km
CO2 Emisyonları (WLTP) 19-23 g/km
Yakıt Tipi Benzin / Elektrik
Hızlanma 0 - 100 km/saat 4 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph 4 saniye
Hızlanma 0 - 60 mph 3.9 saniye
Maksimum sürat 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı
Emisyon Standardı Euro 6e
Ağırlık/güç oranı 4 Kg/bg, 252.7 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 3.1 Kg/Nm, 324 Nm/ton
Elektrikli ve Hibrit
Brüt batarya kapasitesi 28.6 kWh
Net batarya kapasitesi 21.2 kWh
Batarya voltajı 400 V
Batarya teknolojisi Lityum İyon (Li-Ion)
Batarya konumu Bagajın altında
Geri kazanımdaki güç 120 kW
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) 93-101 km
Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) 24.1-25.9 kWh/100 km
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) 140 km/saat
Elektrik motoru 1
Elektrikli motor gücü 163 bg
Elektrikli motor torku 480 Nm @ 1 dev/dak
Elektrik motorunun yeri İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında
Elektrik motoru tipi Senkron
Sistem gücü 585 bg
Sistem tork 750 Nm
İçten yanmalı motor
Güç 449 bg @ 5800-6100 dev/dak
Litre başına güç 149.7 bg/Lt
Tork 560 Nm @ 2200-5000 dev/dak
Motor düzeni Ön, boyuna
Motor Modeli/Kodu M 256
Motor hacmi 2999 cm3
Silindir Adedi 6
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir çapı 83 mm
Silindir içi vuruş 92.4 mm
Sıkıştırma oranı 10.5:1
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Direkt enjeksiyon
Motor aspirasyonu Twin-scroll turbo, Intercooler
Valf yapısı DOHC, CAMTRONIC
Motor sistemleri Start & Stop SistemiPartikül filtresi
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 2315 Kg
Maksimum ağırlık 2920 Kg
Azami yük 605 Kg
Bagaj hacmi en az 370 Lt
Yakıt deposu hacmi 50 Lt
Tavan Yükü 100 Kg
Frenli treyler yükü (12%) 2100 Kg
Frensiz treyler yükü 750 Kg
Römork burun yükü 84 Kg
Boyutlar
Uzunluk 4959 mm
Genişlik 1902 mm
aynalar dahil genişlik 2065 mm
Yükseklik 1472 mm
Dingil Mesafesi 2961 mm
Ön tekerlek izi 1649 mm
Arka tekerlek izi 1608 mm
En az dönüş açısı 12.53 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir.
Çekiş Tüm tekerlekten çekiş (4x4)
Vites sayısı ve şanzıman tipi 9 vites, otomatik şanzıman AMG SPEEDSHIFT TCT
Ön süspansiyon Helezon yay, Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Enine sabitleyici
Arka süspansiyon Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon
Ön frenler Hava soğutmalı diskler, 370x36 mm
Arka frenler Hava soğutmalı diskler, 360x26 mm
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)4 döner tekerlek (arka döner tekerlek)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon
Lastik boyutu Ön lastikler: 255/45 ZR19Arka lastikler: 285/40 ZR19
Jant Boyutu 19