4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mercedes-Benz |
Model | E-Serisi |
Nesil | E-Serisi T-modell (S213) |
Modifikasyonu (Motor) | E 200 (197 bg) EQ Boost G-TRONIC |
Üretim başlangıç yılı | 2019 yıl |
Son üretim yılı | 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Kombi |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 7.3 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 8.4 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 165-191 g/km |
Şehir içi yakıt tüketimi | 8.1-8.6 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 5.4-5.8 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.4-6.8 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 146-156 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 7.8 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 7.8 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 7.4 saniye |
Maksimum sürat | 231 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC |
Ağırlık/güç oranı | 8.7 Kg/bg, 114.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.4 Kg/Nm, 186 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 48 V |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 14 bg |
Elektrik motorunun yeri | Ön, boyuna |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 197 bg |
Litre başına güç | 98.9 bg/Lt |
Tork | 320 Nm @ 1650-4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | M 264 |
Motor hacmi | 1991 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-scroll turbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 6.6 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Partikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1720 Kg |
Maksimum ağırlık | 2475 Kg |
Azami yük | 755 Kg |
Bagaj hacmi en az | 640 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1820 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 50 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 2100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4933 mm |
Genişlik | 1852 mm |
Yükseklik | 1475 mm |
Dingil Mesafesi | 2939 mm |
Ön tekerlek izi | 1600 mm |
ön çıkıntı | 841 mm |
arka çıkıntı | 1153 mm |
Yaklaşım açısı | 14.8° |
Kalkış açısı | 16.7° |
rampa açısı | 11.3° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin arka tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 9 vites, otomatik şanzıman G-TRONIC |
Ön süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/55 R17 |
Jant Boyutu | 7.5J x 17 |