4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mercedes-Benz |
Model | E-Serisi |
Nesil | E-Serisi Coupe (C238, facelift 2020) |
Modifikasyonu (Motor) | E 300 (258 bg) Mild Hybrid G-TRONIC |
Üretim başlangıç yılı | 2020 yıl |
Son üretim yılı | 2023 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 9.1-9.4 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 5.3-5.8 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.7-7.2 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 153-164 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6.4 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 6.4 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 6.1 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | EURO 6d-ISC-FCM |
Ağırlık/güç oranı | 6.6 Kg/bg, 151.8 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.6 Kg/Nm, 217.6 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 48 V |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 14 bg |
Elektrik motorunun yeri | Ön, boyuna |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 258 bg |
Litre başına güç | 129.6 bg/Lt |
Tork | 370 Nm @ 1650-4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | M 264 |
Motor hacmi | 1991 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 6.6 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1700 Kg |
Maksimum ağırlık | 2315 Kg |
Azami yük | 615 Kg |
Bagaj hacmi en az | 405 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 66 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 1800 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4835 mm |
Genişlik | 1860 mm |
aynalar dahil genişlik | 2055 mm |
Yükseklik | 1428 mm |
Dingil Mesafesi | 2873 mm |
Ön tekerlek izi | 1605 mm |
Arka tekerlek izi | 1609 mm |
ön çıkıntı | 850 mm |
arka çıkıntı | 1112 mm |
Yaklaşım açısı | 12.8° |
Kalkış açısı | 14.4° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin arka tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 9 vites, otomatik şanzıman G-TRONIC |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |