4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mercedes-Benz |
Model | E-Serisi |
Nesil | E-Serisi Coupe (C207, facelift 2013) |
Modifikasyonu (Motor) | E 400 V6 3.5 (333 bg) 7G-TRONIC PLUS |
Üretim başlangıç yılı | Temmuz, 2014 yıl |
Son üretim yılı | Aralık, 2016 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi (NEDC) | 9.3-9.5 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi (NEDC) | 5.2-5.4 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 6.7-6.9 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 157-161 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 5.2 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 5.2 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 4.9 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6 |
Ağırlık/güç oranı | 5 Kg/bg, 200.6 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.5 Kg/Nm, 289.2 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 333 bg @ 5500 dev/dak |
Litre başına güç | 95.2 bg/Lt |
Tork | 480 Nm @ 1400-4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | M 276.850 |
Motor hacmi | 3498 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 92.9 mm |
Silindir içi vuruş | 86 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | BiTurbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 6.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 10.3 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1660 Kg |
Maksimum ağırlık | 2205 Kg |
Azami yük | 545 Kg |
Bagaj hacmi en az | 450 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 66 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1800 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 75 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4703 mm |
Genişlik | 1786 mm |
aynalar dahil genişlik | 2016 mm |
Yükseklik | 1397 mm |
Dingil Mesafesi | 2760 mm |
Ön tekerlek izi | 1538 mm |
Arka tekerlek izi | 1541 mm |
ön çıkıntı | 862 mm |
arka çıkıntı | 1081 mm |
En az dönüş açısı | 11.15 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman G-TRONIC PLUS |
Ön süspansiyon | Helezon yay, Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 235/45 R17; 235/40 R18; 235/35 R19Arka lastikler: 235/45 R17; 255/35 R18; 255/30 R19 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 7.5J x 17; 8J x 18; 8J x 19; 8.5J x 19Arka jantlar: 7.5J x 17; 8.5J x 18; 8.5J x 19 |