4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mercedes-Benz |
Model | E-Serisi |
Nesil | E-Serisi Cabrio (A238) |
Modifikasyonu (Motor) | AMG E 53 (435 bg) EQ Boost 4MATIC+ AMG SPEEDSHIFT TCT |
Üretim başlangıç yılı | Mayıs ayı, 2018 yıl |
Son üretim yılı | 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Cabriolet |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 9.2 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 9.5 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 209-216 g/km |
Şehir içi yakıt tüketimi | 9.6 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 5.9 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 7.3 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 200-204 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 4.5 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 4.5 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 4.3 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6 |
Ağırlık/güç oranı | 4.6 Kg/bg, 219.7 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.8 Kg/Nm, 262.6 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 0.9 kWh |
Batarya voltajı | 48 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 22 bg |
Elektrikli motor torku | 250 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 435 bg @ 6100 dev/dak |
Litre başına güç | 145 bg/Lt |
Tork | 520 Nm @ 1800-5800 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | M 256.930 |
Motor hacmi | 2999 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 92.4 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör Ve Elektrikle Çalışan Kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 8.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 14 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1980 Kg |
Maksimum ağırlık | 2475 Kg |
Azami yük | 495 Kg |
Bagaj hacmi en az | 385 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 66 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 1900 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4848 mm |
Genişlik | 1860 mm |
aynalar dahil genişlik | 2065 mm |
Yükseklik | 1425 mm |
Dingil Mesafesi | 2873 mm |
Ön tekerlek izi | 1627 mm |
Arka tekerlek izi | 1591 mm |
ön çıkıntı | 853 mm |
arka çıkıntı | 1122 mm |
En az dönüş açısı | 12.1 m |
Yaklaşım açısı | 13.2° |
Kalkış açısı | 13.9° |
rampa açısı | 11.8° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 9 vites, otomatik şanzıman AMG SPEEDSHIFT TCT |
Ön süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 245/40 R19Arka lastikler: 275/35 R19 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 8J x 19Arka jantlar: 9J x 19 |