4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mercedes-Benz |
Model | C-Serisi |
Nesil | C-Serisi (W205, facelift 2018) |
Modifikasyonu (Motor) | C 200 (184 bg) EQ Boost 9G-TRONIC |
Üretim başlangıç yılı | 2018 yıl |
Son üretim yılı | 2021 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 6.4 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 7.9 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 146-180 g/km |
Şehir içi yakıt tüketimi | 7.9-8.2 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 4.9-5.2 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.0-6.3 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 136-144 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 7.7 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 7.7 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 7.3 saniye |
Maksimum sürat | 239 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6 |
Ağırlık/güç oranı | 7.8 Kg/bg, 128.7 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.1 Kg/Nm, 195.8 Nm/ton |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 14 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 184 bg |
Litre başına güç | 122.9 bg/Lt |
Tork | 280 Nm @ 3000-4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | M 264.915 |
Motor hacmi | 1497 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Motor yağı kapasitesi | 6.6 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 8.6 Lt |
Motor sistemleri | Partikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1430 Kg |
Maksimum ağırlık | 2085 Kg |
Azami yük | 655 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 41 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 1800 Kg |
Frensiz treyler yükü | 710 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4686 mm |
Genişlik | 1810 mm |
Yükseklik | 1442 mm |
Dingil Mesafesi | 2840 mm |
Ön tekerlek izi | 1588 mm |
ön çıkıntı | 790 mm |
arka çıkıntı | 1056 mm |
Yerden yükseklik | 92 mm |
Yaklaşım açısı | 13.6° |
Kalkış açısı | 14.2° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin arka tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 9 vites, otomatik şanzıman G-TRONIC |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |