4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mercedes-Benz |
Model | AMG GT 4-Door Coupe |
Nesil | AMG GT 4-Door Coupe (X290) |
Modifikasyonu (Motor) | 63 S E PERFORMANCE V8 (843 bg) Plug-in Hybrid 4MATIC+ AMG SPEEDSHIFT MCT 9G |
Üretim başlangıç yılı | Eylül, 2021 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 8.6 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 196 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 2.9 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 2.9 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 2.8 saniye |
Hızlanma 0 - 200 km/saat | |
Maksimum sürat | 316 km/saat |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 6.1 kWh |
Batarya voltajı | 400 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya ağırlığı | 89 Kg |
Batarya konumu | Bagajın içinde |
Geri kazanımdaki güç | 100 kW |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 12 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) | 10.3 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 130 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 204 bg |
Elektrikli motor torku | 320 Nm |
Elektrik motorunun maksimum devir sayısı | 13500 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | Arka aks, enine |
Sistem gücü | 843 bg |
Sistem tork | 1400 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 639 bg @ 5500-6500 dev/dak |
Litre başına güç | 160.5 bg/Lt |
Tork | 900 Nm @ 2500-4500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | M 177 |
Motor hacmi | 3982 cm3 |
Silindir Adedi | 8 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 92 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | 2 x Twin-scroll turbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 9 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 14 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiSilindir Deaktivasyonu sistemiPartikül filtresi |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 9 vites, otomatik şanzıman AMG SPEEDSHIFT MCT |
Ön süspansiyon | Havalı süspansiyonu |
Arka süspansiyon | Havalı süspansiyonu |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 420x40 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 380x32 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi)4 döner tekerlek (arka döner tekerlek) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |