4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mercedes-Benz |
Model | A-Serisi |
Nesil | A-Serisi Sedan (V177, facelift 2022) |
Modifikasyonu (Motor) | A 250 (224 bg) Mild Hybrid 4MATIC 8G-DCT |
Üretim başlangıç yılı | Ekim, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 6.8-7.4 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 154-167 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6.4 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 6.4 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 6.1 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6d-ISC-FCM |
Ağırlık/güç oranı | 6.8 Kg/bg, 147.9 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.3 Kg/Nm, 231 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 48 V |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 14 bg |
Elektrikli motor torku | 150 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Ön, enine |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 224 bg @ 5500 dev/dak |
Litre başına güç | 112.5 bg/Lt |
Tork | 350 Nm @ 2000-4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | M 260 |
Motor hacmi | 1991 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 92 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-scroll turbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC, CAMTRONIC |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1515 Kg |
Maksimum ağırlık | 2080 Kg |
Azami yük | 565 Kg |
Bagaj hacmi en az | 395 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 51 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1800 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 80 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4558 mm |
Genişlik | 1796 mm |
aynalar dahil genişlik | 1992 mm |
Yükseklik | 1429 mm |
Dingil Mesafesi | 2729 mm |
Ön tekerlek izi | 1567 mm |
Arka tekerlek izi | 1558 mm |
ön çıkıntı | 923 mm |
arka çıkıntı | 906 mm |
En az dönüş açısı | 11 m |
Yaklaşım açısı | 11.6° |
Kalkış açısı | 15° |
rampa açısı | 8.4° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman G-DCT |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 205/60 R16; 205/55 R17; 225/45 R18 |
Jant Boyutu | 6.5J x 16; 6.5J x 17; 7.5J x 18 |