4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mazda |
Model | MX-5 |
Nesil | MX-5 II (NB) |
Modifikasyonu (Motor) | 1.6 i 16V (125 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1998 yıl |
Son üretim yılı | 2005 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Roadster |
Koltuk Sayısı | 2 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 10.8 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 6.6 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 8.1 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 9.7 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 9.7 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 9.2 saniye |
Maksimum sürat | 191 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 8.3 Kg/bg, 120.8 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 7.3 Kg/Nm, 137.2 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 125 bg @ 6500 dev/dak |
Litre başına güç | 78.2 bg/Lt |
Tork | 142 Nm @ 5000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 1598 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 78 mm |
Silindir içi vuruş | 83.6 mm |
Sıkıştırma oranı | 9.4:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1035 Kg |
Maksimum ağırlık | 1255 Kg |
Azami yük | 220 Kg |
Bagaj hacmi en az | 145 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 50 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 3975 mm |
Genişlik | 1680 mm |
Yükseklik | 1220 mm |
Dingil Mesafesi | 2265 mm |
Ön tekerlek izi | 1405 mm |
Arka tekerlek izi | 1430 mm |
En az dönüş açısı | 9.7 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Helezon yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |
Lastik boyutu | 185/60 R14 82 H |
Jant Boyutu | 5.5J x 14 ET 40 |