4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mazda |
Model | CX-90 |
Nesil | CX-90 |
Modifikasyonu (Motor) | 2.5 e-SKYACTIV-G (323 bg) Plug-in Hybrid i-ACTIV AWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Şubat, 2023 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV, Crossover |
Koltuk Sayısı | 7-8 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Maksimum sürat | 306 km/saat |
Emisyon Standardı | SULEV 30 |
Ağırlık/güç oranı | 7.4 Kg/bg, 135.8 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.8 Kg/Nm, 210.3 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 17.8 kWh |
Batarya voltajı | 355 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya ağırlığı | 178 Kg |
Batarya konumu | Zemin altında, ön koltukların altındaZemin altında, ön ve arka koltukların arasında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 173 bg @ 5500 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 270 Nm @ 400 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 323 bg @ 5000 dev/dak |
Sistem tork | 500 Nm @ 4000 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 189 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 76 bg/Lt |
Tork | 260 Nm @ 4000 dev/dak |
Maksimum motor hızı | 6500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 2488 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 89 mm |
Silindir içi vuruş | 100 mm |
Sıkıştırma oranı | 13:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC, S-VT |
Motor yağı kapasitesi | 4.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2378 Kg |
Bagaj hacmi en az | 422 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 2101 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 70 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 1588 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5121 mm |
aynalar katlı genişlik | 1971 mm |
aynalar dahil genişlik | 2156 mm |
Yükseklik | 1745 mm |
Dingil Mesafesi | 3119 mm |
Ön tekerlek izi | 1704 mm |
Arka tekerlek izi | 1707 mm |
ön çıkıntı | 871 mm |
arka çıkıntı | 1130 mm |
Yerden yükseklik | 203-206 mm |
En az dönüş açısı | 11.6 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 347.98 mm |
Arka frenler | Disk, 350.52 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 265/55 R19; 275/45 R21 |
Jant Boyutu | 8.5J x 19; 9.5J x 21 |