4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mazda |
Model | CX-80 |
Nesil | CX-80 |
Modifikasyonu (Motor) | 3.3 e-Skyactiv D (254 bg) Mild Hybrid i-ACTIV AWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 6-7 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 5.7-5.8 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 148-151 g/km |
Yakıt Tipi | Dizel |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.4 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.4 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8 saniye |
Maksimum sürat | 219 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6e |
Ağırlık/güç oranı | 8.1 Kg/bg, 123.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.7 Kg/Nm, 267.5 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 0.33 kWh |
Batarya voltajı | 44.4 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya ağırlığı | 15 Kg |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 17 bg @ 900 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 153 Nm @ 200 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 254 bg @ 3750 dev/dak |
Litre başına güç | 77.4 bg/Lt |
Tork | 550 Nm @ 1500-2400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 3283 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 86 mm |
Silindir içi vuruş | 94.2 mm |
Sıkıştırma oranı | 15.2:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Dizel - Commonrail |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2056-2136 Kg |
Maksimum ağırlık | 2781 Kg |
Azami yük | 645-725 Kg |
Bagaj hacmi en az | 258 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1971 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 74 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 2500 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4995 mm |
Genişlik | 1890 mm |
Yükseklik | 1710 mm |
Dingil Mesafesi | 3120 mm |
Ön tekerlek izi | 1640 mm |
Arka tekerlek izi | 1645 mm |
ön çıkıntı | 850 mm |
arka çıkıntı | 1020 mm |
Yerden yükseklik | 165-170 mm |
En az dönüş açısı | 11.6 m |
Yaklaşım açısı | 18.1° |
Kalkış açısı | 19.7° |
rampa açısı | 14° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 347 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 328 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/50 R20 |
Jant Boyutu | 7.5J x 20 |