4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mazda |
Model | CX-80 |
Nesil | CX-80 |
Modifikasyonu (Motor) | 2.5 e-Skyactiv (327 bg) Plug-in Hybrid i-ACTIV AWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 6-7 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 1.6 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 36 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6.8 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 6.8 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 6.5 saniye |
Maksimum sürat | 195 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6e |
Ağırlık/güç oranı | 6.6 Kg/bg, 151 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.3 Kg/Nm, 230.9 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 17.8 kWh |
Batarya voltajı | 355 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya ağırlığı | 178 Kg |
Batarya konumu | Zemin altı |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 60 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) | 23.9 kWh/100 km |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 175 bg @ 5500 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 270 Nm @ 400 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 327 bg @ 6000 dev/dak |
Sistem tork | 500 Nm @ 4000 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 191 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 76.8 bg/Lt |
Tork | 261 Nm @ 4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 2488 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 89 mm |
Silindir içi vuruş | 100 mm |
Sıkıştırma oranı | 13:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2165-2248 Kg |
Maksimum ağırlık | 2889 Kg |
Azami yük | 641-724 Kg |
Bagaj hacmi en az | 258 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1971 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 70 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 2500 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4995 mm |
Genişlik | 1890 mm |
Yükseklik | 1710 mm |
Dingil Mesafesi | 3120 mm |
Ön tekerlek izi | 1640 mm |
Arka tekerlek izi | 1645 mm |
ön çıkıntı | 850 mm |
arka çıkıntı | 1020 mm |
Yerden yükseklik | 165 mm |
En az dönüş açısı | 11.6 m |
Yaklaşım açısı | 18.2° |
Kalkış açısı | 19.6° |
rampa açısı | 14° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 347 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 350 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/50 R20 |
Jant Boyutu | 7.5J x 20 |