4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Mazda |
Model | 3 |
Nesil | 3 III Sedan (BM) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 Skyactiv-G (165 bg) i-ELOOP |
Üretim başlangıç yılı | 2014 yıl |
Son üretim yılı | 2016 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 7.5 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 4.8 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 5.8 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 135 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.2 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.2 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 7.8 saniye |
Maksimum sürat | 210 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 5 |
Ağırlık/güç oranı | 7.4 Kg/bg, 135.2 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.8 Kg/Nm, 172.1 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 165 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 82.6 bg/Lt |
Tork | 210 Nm @ 4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | PE-VPS |
Motor hacmi | 1998 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Sıkıştırma oranı | 14:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Motor yağı kapasitesi | 4.2 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 6.5 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1220 Kg |
Maksimum ağırlık | 1815 Kg |
Azami yük | 595 Kg |
Bagaj hacmi en az | 419 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 51 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4580 mm |
aynalar katlı genişlik | 1795 mm |
aynalar dahil genişlik | 2053 mm |
Yükseklik | 1450 mm |
Dingil Mesafesi | 2700 mm |
Yerden yükseklik | 155 mm |
En az dönüş açısı | 10.6 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, manuel şanzıman |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |