4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Land Rover |
Model | Range Rover Velar |
Nesil | Range Rover Velar (facelift 2020) |
Modifikasyonu (Motor) | 3.0 P400 (400 bg) Mild Hybrid AWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Eylül, 2020 yıl |
Son üretim yılı | Şubat, 2023 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 9.8-10.5 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 221-238 g/km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 8.9 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC, WLTP eşdeğer) | 202 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 5.5 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 5.5 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph | 5.2 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Ağırlık/güç oranı | 5 Kg/bg, 199 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.7 Kg/Nm, 273.6 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 400 bg @ 5500-6500 dev/dak |
Litre başına güç | 133.6 bg/Lt |
Tork | 550 Nm @ 2000-5000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | Ingenium / AJ20P6 |
Motor hacmi | 2995 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 83.01 mm |
Silindir içi vuruş | 92.28 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor yağı kapasitesi | 9 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2010 Kg |
Bagaj hacmi en az | 748 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1811 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 82 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 2500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4797 mm |
aynalar katlı genişlik | 2041 mm |
aynalar dahil genişlik | 2147 mm |
Yükseklik | 1678-1683 mm |
Dingil Mesafesi | 2874 mm |
Ön tekerlek izi | 1640-1644 mm |
Arka tekerlek izi | 1657-1663 mm |
ön çıkıntı | 834 mm |
arka çıkıntı | 1089 mm |
Yerden yükseklik | 205-251 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.33 |
En az dönüş açısı | 11.94 m |
Yaklaşım açısı | 22.5-27.5° |
Kalkış açısı | 24.8-29.5° |
rampa açısı | 18.3-23.5° |
sığ derinliği | 530-580 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 370 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 325 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |