4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Land Rover |
Model | Range Rover |
Nesil | Range Rover V SWB |
Modifikasyonu (Motor) | 3.0 D250 (249 bg) Mild Hybrid AWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Ekim, 2021 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 7.6-8.2 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 198-215 g/km |
Yakıt Tipi | Dizel |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.3 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.3 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph | 7.8 saniye |
Maksimum sürat | 206 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d Final |
Ağırlık/güç oranı | 9.8 Kg/bg, 102.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.1 Kg/Nm, 246.9 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 249 bg |
Litre başına güç | 83.1 bg/Lt |
Tork | 600 Nm |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 2997 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 92.31 mm |
Sıkıştırma oranı | 15.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Dizel - Commonrail |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Motor yağı kapasitesi | 10.4 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2430 Kg |
Bagaj hacmi en az | 725 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1841 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 80 Lt |
AdBlue tankı | 20 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 3500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5052 mm |
aynalar katlı genişlik | 2047 mm |
aynalar dahil genişlik | 2209 mm |
Yükseklik | 1870 mm |
Dingil Mesafesi | 2997 mm |
Ön tekerlek izi | 1702 mm |
Arka tekerlek izi | 1704 mm |
ön çıkıntı | 860 mm |
arka çıkıntı | 1195 mm |
Yerden yükseklik | 295 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.31 |
En az dönüş açısı | 11.37 m |
Yaklaşım açısı | 34.7° |
Kalkış açısı | 29° |
rampa açısı | 27.7° |
sığ derinliği | 900 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin dört tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 380 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 355 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |