4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Land Rover |
Model | Range Rover Sport |
Nesil | Range Rover Sport III |
Modifikasyonu (Motor) | 4.4 V8 P530 (530 bg) iAWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Mayıs ayı, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 19-19.4 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 10.9-11.5 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 9.1-9.5 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 10.3-10.8 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 11.2-11.7 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 254-266 g/km |
Şehir içi yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 16.2 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 9.2 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 11.8 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC, WLTP eşdeğer) | 275 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 4.5 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 4.5 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph | 4.3 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Ağırlık/güç oranı | 4.6 Kg/bg, 218.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.2 Kg/Nm, 308.6 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 530 bg @ 5500-6000 dev/dak |
Litre başına güç | 120.6 bg/Lt |
Tork | 750 Nm @ 1800-4600 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 4395 cm3 |
Silindir Adedi | 8 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 89 mm |
Silindir içi vuruş | 88.3 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-turbo, Intercooler |
Motor yağı kapasitesi | 11 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2430 Kg |
Maksimum ağırlık | 3220 Kg |
Azami yük | 790 Kg |
Bagaj hacmi en az | 450 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1860 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 90 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 3500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 150 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4946 mm |
aynalar katlı genişlik | 2043 mm |
aynalar dahil genişlik | 2209 mm |
Yükseklik | 1820 mm |
Dingil Mesafesi | 2997 mm |
Ön tekerlek izi | 1702 mm |
Arka tekerlek izi | 1704 mm |
Yerden yükseklik | 281 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.29 |
En az dönüş açısı | 12.53 m |
Yaklaşım açısı | 33° |
Kalkış açısı | 30° |
rampa açısı | 26.9° |
sığ derinliği | 900 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM arka tekerlekleri kalıcı olarak tahrik eder ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler tahrik edilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman ZF |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 400 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 370 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi)4 döner tekerlek (arka döner tekerlek) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |