4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Land Rover |
Model | Range Rover Sport |
Nesil | Range Rover Sport II (facelift 2017) |
Modifikasyonu (Motor) | P400e (404 bg) Plug-in Hybrid AWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | 2017 yıl |
Son üretim yılı | Mayıs ayı, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 2.8 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 64 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6.7 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 6.7 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 6.4 saniye |
Maksimum sürat | 220 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6 |
Ağırlık/güç oranı | 6.1 Kg/bg, 163.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.9 Kg/Nm, 259 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 13.1 kWh |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Bagajın içinde |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 39-41 km |
Elektrikle gidilebilen menzil | 42-48 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) | 25.5-27 kWh/100 km |
Ortalama Enerji Tüketimi | 22.5-23.1 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 137 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 116 bg |
Elektrikli motor torku | 275 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Sistem gücü | 404 bg @ 5500 dev/dak |
Sistem tork | 640 Nm @ 1500-4000 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 300 bg @ 5500 dev/dak |
Litre başına güç | 150.2 bg/Lt |
Tork | 400 Nm @ 1500-4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | Ingenium / PT204 |
Motor hacmi | 1997 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 92.4 mm |
Sıkıştırma oranı | 15.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Motor yağı kapasitesi | 7 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 11.2 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2471 Kg |
Maksimum ağırlık | 3200 Kg |
Azami yük | 729 Kg |
Bagaj hacmi en az | 780 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1686 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 90 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4879 mm |
aynalar katlı genişlik | 2073 mm |
aynalar dahil genişlik | 2220 mm |
Yükseklik | 1803 mm |
Dingil Mesafesi | 2923 mm |
Ön tekerlek izi | 1693 mm |
Arka tekerlek izi | 1686 mm |
Yerden yükseklik | 213-278 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.35 |
En az dönüş açısı | 12.5 m |
Yaklaşım açısı | 24.3-33.0° |
Kalkış açısı | 24.9-31.0° |
rampa açısı | 19.4-27.2° |
sığ derinliği | 800-850 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin dört tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Havalı süspansiyonu |
Arka süspansiyon | Havalı süspansiyonu |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |