4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Land Rover |
Model | Range Rover Evoque |
Nesil | Range Rover Evoque II (facelift 2023) |
Modifikasyonu (Motor) | 1.5 P160 (160 bg) Mild Hybrid Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Haziran, 2023 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 7.8-8.1 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 177-184 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 10.3 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 10.3 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph | 9.7 saniye |
Maksimum sürat | 199 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Ağırlık/güç oranı | 10.7 Kg/bg, 93.2 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 6.6 Kg/Nm, 151.4 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 0.2 kWh |
Batarya voltajı | 48 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Bagajın altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrik motorunun yeri | Ön, enine |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 160 bg @ 5500 dev/dak |
Litre başına güç | 106.8 bg/Lt |
Tork | 260 Nm @ 1600-4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | Ingenium |
Motor hacmi | 1498 cm3 |
Silindir Adedi | 3 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 92.29 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1717 Kg |
Bagaj hacmi en az | 591 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1383 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 67 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4371 mm |
aynalar katlı genişlik | 1996 mm |
aynalar dahil genişlik | 2100 mm |
Yükseklik | 1649 mm |
Dingil Mesafesi | 2681 mm |
Ön tekerlek izi | 1625 mm |
Arka tekerlek izi | 1632 mm |
ön çıkıntı | 880 mm |
arka çıkıntı | 810 mm |
Yerden yükseklik | 212 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.33 |
En az dönüş açısı | 11.6 m |
Yaklaşım açısı | 22.2° |
Kalkış açısı | 30.6° |
rampa açısı | 20.7° |
sığ derinliği | 530 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 349 mm |
Arka frenler | Disk, 300 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Jant Boyutu | 18; 19; 20 |