4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Land Rover |
Model | Discovery Sport |
Nesil | Discovery Sport (facelift 2019) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 P250 (250 bg) Mild Hybrid AWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Mayıs ayı, 2019 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 7.9-8.0 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC, WLTP eşdeğer) | 179-182 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 7.6-7.8 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 7.6-7.8 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 7.2 saniye |
Maksimum sürat | 225 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC |
Ağırlık/güç oranı | 7.5 Kg/bg, 134.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.1 Kg/Nm, 195.8 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 250 bg @ 5500 dev/dak |
Litre başına güç | 125.2 bg/Lt |
Tork | 365 Nm @ 1400-4500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | Ingenium / PT204 |
Motor hacmi | 1997 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 92.3 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-turbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 7 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 11.2 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1864 Kg |
Maksimum ağırlık | 2550 Kg |
Azami yük | 686 Kg |
Bagaj hacmi en az | 1179 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1794 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 67 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2000 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4597 mm |
aynalar katlı genişlik | 2069 mm |
aynalar dahil genişlik | 2173 mm |
Yükseklik | 1727 mm |
Dingil Mesafesi | 2741 mm |
Ön tekerlek izi | 1626-1636 mm |
Arka tekerlek izi | 1623-1643 mm |
ön çıkıntı | 901 mm |
arka çıkıntı | 955 mm |
Yerden yükseklik | 212 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.34 |
En az dönüş açısı | 12.14 m |
Yaklaşım açısı | 22.8-25.0° |
Kalkış açısı | 28.2-30.2° |
rampa açısı | 20.6° |
sığ derinliği | 600 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 9 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 349 mm |
Arka frenler | Disk, 300 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/60 R18; 235/55 R19; 235/50 R20; 245/45 R21 |
Jant Boyutu | 8.0J x 18; 8.0J x 19; 8.0J x 20; 8.0J x 21 |