4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Land Rover |
Model | Defender |
Nesil | Defender 130 (L663) |
Modifikasyonu (Motor) | 3.0 P400 (400 bg) Mild Hybrid AWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Off-road araç |
Koltuk Sayısı | 5-8 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 15-15.8 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 11-11.7 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 9.6-10.5 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 11.8-13 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 11.4-12.3 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 258-280 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6.6 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 6.6 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph | 6.3 saniye |
Maksimum sürat | 191 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 6.3 Kg/bg, 159.6 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.6 Kg/Nm, 219.4 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 400 bg @ 5500-6500 dev/dak |
Litre başına güç | 133.5 bg/Lt |
Tork | 550 Nm @ 2000-5000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | Ingenium / PT306 |
Motor hacmi | 2996 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 92.3 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 8.8 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 12.4 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2507-2528 Kg |
Maksimum ağırlık | 3380 Kg |
Azami yük | 852-873 Kg |
Bagaj hacmi en az | 290 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 2078 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 90 Lt |
Tavan Yükü | 168 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 3000 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 120 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5358 mm |
aynalar katlı genişlik | 2008 mm |
aynalar dahil genişlik | 2105 mm |
Yükseklik | 1970 mm |
Ön tekerlek izi | 1706 mm |
Arka tekerlek izi | 1702 mm |
Yerden yükseklik | 219-290 mm |
En az dönüş açısı | 13.1 m |
Yaklaşım açısı | 30.1-37.5° |
Kalkış açısı | 24.5-28.5° |
rampa açısı | 22-27.8° |
sığ derinliği | 900 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin dört tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 363 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 350 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |