4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Kia |
Model | Sportage |
Nesil | Sportage V |
Modifikasyonu (Motor) | 1.6 T-GDI (215 bg) Full Hybrid AWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Mayıs ayı, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 8 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 5.7 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 5.5 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 7.7 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 6.6 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 149 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.7 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.7 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8.3 saniye |
Maksimum sürat | 186 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6e |
Ağırlık/güç oranı | 7.6 Kg/bg, 131.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.7 Kg/Nm, 213.4 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 1.49 kWh |
Batarya voltajı | 270 V |
Batarya teknolojisi | Lityum polimer (LiPo) |
Batarya ağırlığı | 37 Kg |
Batarya konumu | Zemin altında, arka koltukların altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 60 bg @ 1600-2000 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 264 Nm @ 0-1600 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 215 bg @ 5500 dev/dak |
Sistem tork | 350 Nm @ 1500-4500 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 160 bg @ 5500 dev/dak |
Litre başına güç | 100.1 bg/Lt |
Tork | 265 Nm @ 1500-3500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | G4FT |
Motor hacmi | 1598 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 75.6 mm |
Silindir içi vuruş | 89 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | CVVD |
Motor yağı kapasitesi | 4.8 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 8.1 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1640-1748 Kg |
Maksimum ağırlık | 2245 Kg |
Azami yük | 497-605 Kg |
Bagaj hacmi en az | 587 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1776 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 52 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1360 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4515 mm |
Genişlik | 1865 mm |
aynalar dahil genişlik | 2080 mm |
Yükseklik | 1650 mm |
Dingil Mesafesi | 2680 mm |
Ön tekerlek izi | 1615-1630 mm |
Arka tekerlek izi | 1622-1637 mm |
ön çıkıntı | 905 mm |
arka çıkıntı | 930 mm |
Yerden yükseklik | 170 mm |
En az dönüş açısı | 10.92 m |
Yaklaşım açısı | 17° |
Kalkış açısı | 26.4° |
rampa açısı | 16.7° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 320 mm |
Arka frenler | Disk, 300 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 215/65 R17 103V; 235/55 R18 104V; 235/50 R19 103V |
Jant Boyutu | 7.0J x 17 ET43.5; 7.5J x 18 ET51; 7.5J x 19 ET51 |