4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Kia |
Model | Sorento |
Nesil | Sorento IV |
Modifikasyonu (Motor) | 1.6 T-GDI (228 bg) Hybrid Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Ekim, 2020 yıl |
Son üretim yılı | Şubat, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 6 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 6 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 6.7 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.4 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.6 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.6 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8.2 saniye |
Maksimum sürat | 193 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 7.9 Kg/bg, 126.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 6.8 Kg/Nm, 146.8 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 1 kWh |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 60 bg @ 1600-2000 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 264 Nm @ 0-1600 dev/dak |
Sistem gücü | 228 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 180 bg @ 5500 dev/dak |
Litre başına güç | 112.6 bg/Lt |
Tork | 265 Nm @ 1500-4500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | G4FT |
Motor hacmi | 1598 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 75.6 mm |
Silindir içi vuruş | 89 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Motor yağı kapasitesi | 4.8 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 7.9 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1805-1844 Kg |
Maksimum ağırlık | 2530 Kg |
Azami yük | 686-725 Kg |
Bagaj hacmi en az | 357 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 2138 Lt |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4811 mm |
Genişlik | 1900 mm |
Yükseklik | 1699 mm |
Dingil Mesafesi | 2809 mm |
Ön tekerlek izi | 1651 mm |
Arka tekerlek izi | 1661 mm |
Yerden yükseklik | 175 mm |
Yaklaşım açısı | 16.8° |
Kalkış açısı | 21.3° |
rampa açısı | 15.1° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 325.12 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 325.12 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/65 R17 |
Jant Boyutu | 7.0J x 17 |