4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Kia |
Model | Niro |
Nesil | Niro I |
Modifikasyonu (Motor) | 1.6 GDI (141 bg) Plug-in Hybrid DCT |
Üretim başlangıç yılı | Ağustos, 2017 yıl |
Son üretim yılı | 2019 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 1.3 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 29 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 10.8 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 10.8 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 10.3 saniye |
Maksimum sürat | 172 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6 |
Ağırlık/güç oranı | 10.8 Kg/bg, 92.8 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.7 Kg/Nm, 174.5 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 8.9 kWh |
Net batarya kapasitesi | 7.1 kWh |
Batarya voltajı | 360 V |
Batarya teknolojisi | Lityum polimer (LiPo) |
Batarya ağırlığı | 117 Kg |
Batarya konumu | Arka koltukların altındaBagajın altında |
Elektrikle gidilebilen menzil (NEDC) | 58 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (NEDC) | 9.8 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 120 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 61 bg @ 1798-2500 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 170 Nm @ 0-1798 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Sistem gücü | 141 bg @ 5700 dev/dak |
Sistem tork | 265 Nm @ 1000-2400 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 105 bg @ 5700 dev/dak |
Litre başına güç | 66.5 bg/Lt |
Tork | 147 Nm @ 4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | Smartstream / G4LE |
Motor hacmi | 1580 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 72 mm |
Silindir içi vuruş | 97 mm |
Sıkıştırma oranı | 13:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 3.8 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 6 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1519-1576 Kg |
Maksimum ağırlık | 2000 Kg |
Azami yük | 424-481 Kg |
Bagaj hacmi en az | 324 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1322 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 43 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 1300 Kg |
Frensiz treyler yükü | 600 Kg |
Römork burun yükü | 100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4355 mm |
Genişlik | 1805 mm |
aynalar dahil genişlik | 2035 mm |
Yükseklik | 1545 mm |
Dingil Mesafesi | 2700 mm |
Ön tekerlek izi | 1555-1565 mm |
Arka tekerlek izi | 1569-1579 mm |
ön çıkıntı | 870 mm |
arka çıkıntı | 785 mm |
Yerden yükseklik | 160 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.29 |
En az dönüş açısı | 10.6 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman DCT |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 205/60 R16; 225/45 R18 |
Jant Boyutu | 6.5J x 16; 7.5J x 18 |