4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Jeep |
Model | Wrangler |
Nesil | Wrangler IV Unlimited (JL) |
Modifikasyonu (Motor) | Sahara 2.0 Turbo (270 bg) eTorque Mild Hybrid 4x4 Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Kasım, 2017 yıl |
Son üretim yılı | Ağustos, 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Off-road araç |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi (EPA) | 11.2 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi (EPA) | 10.7 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 7.4 Kg/bg, 135.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5 Kg/Nm, 200.1 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 0.43 kWh |
Batarya voltajı | 48 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Arka koltukların altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrik motorunun yeri | Ön, boyuna |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 270 bg @ 5250 dev/dak |
Litre başına güç | 135.3 bg/Lt |
Tork | 400 Nm @ 3000 dev/dak |
Maksimum motor hızı | 5800 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | Hurricane / EC3 |
Motor hacmi | 1995 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 84 mm |
Silindir içi vuruş | 90 mm |
Sıkıştırma oranı | 10:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-scroll turbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.73 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 9.4 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1999 Kg |
Maksimum ağırlık | 2546 Kg |
Azami yük | 547 Kg |
Bagaj hacmi en az | 548 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1059 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 81 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 1588 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4785 mm |
Genişlik | 1875 mm |
Yükseklik | 1868 mm |
Dingil Mesafesi | 3008 mm |
Ön tekerlek izi | 1598 mm |
Arka tekerlek izi | 1598 mm |
ön çıkıntı | 742 mm |
arka çıkıntı | 1036 mm |
Yerden yükseklik | 254 mm |
En az dönüş açısı | 12 m |
Yaklaşım açısı | 41.8° |
Kalkış açısı | 36.1° |
rampa açısı | 21° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yay, Katı aks süspansiyon, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Katı aks süspansiyon, Enine sabitleyici, Helezon yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 330x28 mm |
Arka frenler | Disk, 342x14 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Devirdaim toplu dişli kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 255/70 R18 |
Jant Boyutu | 7.5J x 18 |