4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Jeep |
Model | Wrangler |
Nesil | Wrangler IV (JL) |
Modifikasyonu (Motor) | Rubicon 3.6 Pentastar V6 (285 bg) eTorque Mild Hybrid 4x4 Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Ağustos, 2020 yıl |
Son üretim yılı | Nisan, 2023 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Off-road araç |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi (EPA) | 13.1 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi (EPA) | 10.2 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi (EPA) | 11.8 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 6.7 Kg/bg, 149.8 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.4 Kg/Nm, 185.6 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 0.43 kWh |
Batarya voltajı | 48 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrik motorunun yeri | Ön, boyuna |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 285 bg @ 6400 dev/dak |
Litre başına güç | 79.1 bg/Lt |
Tork | 353 Nm @ 4800 dev/dak |
Maksimum motor hızı | 6600 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | Pentastar / ERG |
Motor hacmi | 3604 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 96 mm |
Silindir içi vuruş | 83 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.3:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.73 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 10.1 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1902 Kg |
Bagaj hacmi en az | 203 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 508 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 66 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 907 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4237 mm |
Genişlik | 1877 mm |
Yükseklik | 1868 mm |
Dingil Mesafesi | 2460 mm |
Ön tekerlek izi | 1598 mm |
Arka tekerlek izi | 1598 mm |
ön çıkıntı | 742 mm |
arka çıkıntı | 1036 mm |
Yerden yükseklik | 274 mm |
En az dönüş açısı | 10.5 m |
Yaklaşım açısı | 44° |
Kalkış açısı | 37° |
rampa açısı | 27.8° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yay, Katı aks süspansiyon, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Katı aks süspansiyon, Enine sabitleyici, Helezon yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 330x28 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 342x14 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Devirdaim toplu dişli kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 285/70 R17 |
Jant Boyutu | 7.5J x 17 |