4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Jaguar |
Model | F-Pace |
Nesil | F-Pace (facelift 2020) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0d (204 bg) Mild Hybrid AWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Eylül, 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 6.2-6.7 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 163-176 g/km |
Yakıt Tipi | Dizel |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.0 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.0 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph | 7.6 saniye |
Maksimum sürat | 210 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Ağırlık/güç oranı | 9.6 Kg/bg, 104.6 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.5 Kg/Nm, 220.4 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 204 bg @ 4250 dev/dak |
Litre başına güç | 102.2 bg/Lt |
Tork | 430 Nm @ 1750-2500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | AJ21D4 |
Motor hacmi | 1997 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 92.31 mm |
Sıkıştırma oranı | 16.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Dizel - Commonrail |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Motor yağı kapasitesi | 6.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1951 Kg |
Bagaj hacmi en az | 755 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1804 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 60 Lt |
AdBlue tankı | 17 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 2400 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4747 mm |
aynalar katlı genişlik | 2071 mm |
aynalar dahil genişlik | 2175 mm |
Yükseklik | 1664 mm |
Dingil Mesafesi | 2874 mm |
Ön tekerlek izi | 1640 mm |
Arka tekerlek izi | 1656 mm |
ön çıkıntı | 845 mm |
arka çıkıntı | 1028 mm |
Yerden yükseklik | 213 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.31 |
En az dönüş açısı | 11.93 m |
Yaklaşım açısı | 22.5° |
Kalkış açısı | 22.9° |
rampa açısı | 19.0° |
sığ derinliği | 500 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman ZF |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 350 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 325 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |