4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Isuzu |
Model | MU-X |
Nesil | MU-X II |
Modifikasyonu (Motor) | 1.9 Ddi (150 bg) |
Üretim başlangıç yılı | Ekim, 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 7 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Dizel |
Ağırlık/güç oranı | 13 Kg/bg, 76.9 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.6 Kg/Nm, 179.5 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 150 bg @ 3600 dev/dak |
Litre başına güç | 79 bg/Lt |
Tork | 350 Nm @ 1800-2600 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | RZ4E-TC |
Motor hacmi | 1898 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 80 mm |
Silindir içi vuruş | 94.4 mm |
Sıkıştırma oranı | 16.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Dizel - Commonrail |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 6.6 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 11.1 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1950 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 80 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4850 mm |
Genişlik | 1870 mm |
Yükseklik | 1825 mm |
Dingil Mesafesi | 2855 mm |
Ön tekerlek izi | 1570 mm |
Arka tekerlek izi | 1570 mm |
Yerden yükseklik | 235 mm |
En az dönüş açısı | 11.2 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 265/60 R18 |
Jant Boyutu | 7.5J x 18 |