4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Hyundai |
Model | Tucson |
Nesil | Tucson IV (facelift 2024) |
Modifikasyonu (Motor) | 1.6T (253 bg) Plug-in Hybrid 4WD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Mayıs ayı, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 29 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.5 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.5 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8.1 saniye |
Maksimum sürat | 187 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6e |
Ağırlık/güç oranı | 7.7 Kg/bg, 130.4 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 6.4 Kg/Nm, 156.7 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya teknolojisi | Lityum polimer (LiPo) |
Batarya konumu | Zemin altında, arka koltukların altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 91 bg |
Elektrikli motor torku | 304 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 253 bg @ 5500 dev/dak |
Sistem tork | 304 Nm @ 1500-4500 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | G4FP |
Motor hacmi | 1598 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 75.6 mm |
Silindir içi vuruş | 89 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.8 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 6.8 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1940 Kg |
Maksimum ağırlık | 2420 Kg |
Azami yük | 480 Kg |
Bagaj hacmi en az | 558 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1795 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 42 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1210 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4510 mm |
Genişlik | 1865 mm |
Yükseklik | 1650-1653 mm |
Dingil Mesafesi | 2680 mm |
Ön tekerlek izi | 1615-1630 mm |
Arka tekerlek izi | 1622-1637 mm |
En az dönüş açısı | 11 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 215/65 R17; 235/50 R19 |
Jant Boyutu | 7.0J x 17; 7.5J x 19 |