4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
| Genel bilgi | |
| Marka | Hyundai |
| Model | Sonata |
| Nesil | Sonata VII (LF) |
| Modifikasyonu (Motor) | 2.0 GDi (202 bg) Plug-in Hybrid SHIFTRONIC |
| Üretim başlangıç yılı | 2015 yıl |
| Son üretim yılı | 2017 yıl |
| Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
| Gövde tipi | Sedan |
| Koltuk Sayısı | 5 |
| Kapı sayısı | 4 |
| Performans | |
| Ortalama yakıt tüketimi | 5.9 Lt/100 km |
| Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
| Hızlanma 0 - 60 mph | 9.3 saniye |
| Ağırlık/güç oranı | 8.5 Kg/bg, 117.6 bg/ton |
| Ağırlık/Tork oranı | 5.2 Kg/Nm, 192.1 Nm/ton |
| Elektrikli ve Hibrit | |
| Brüt batarya kapasitesi | 9.8 kWh |
| Net batarya kapasitesi | 9.2 kWh |
| Batarya voltajı | 360 V |
| Batarya teknolojisi | Lityum polimer (LiPo) |
| Batarya konumu | Bagajın altında |
| Elektrikle gidilebilen menzil | 43 km |
| Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) | 21.2 kWh/100 km |
| Elektrik motoru 1 | |
| Elektrikli motor gücü | 67 bg @ 2330-3300 dev/dak |
| Elektrikli motor torku | 205 Nm @ 0-1770 dev/dak |
| Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
| Sistem gücü | 202 bg @ 6000 dev/dak |
| Sistem tork | 330 Nm |
| İçten yanmalı motor | |
| Güç | 154 bg @ 6000 dev/dak |
| Litre başına güç | 77 bg/Lt |
| Tork | 190 Nm @ 5000 dev/dak |
| Motor düzeni | Ön, enine |
| Motor Modeli/Kodu | Nu / G4NG |
| Motor hacmi | 1999 cm3 |
| Silindir Adedi | 4 |
| Motor konfigürasyonu | Sıralı |
| Silindir çapı | 81 mm |
| Silindir içi vuruş | 97 mm |
| Sıkıştırma oranı | 13.5:1 |
| Silindir başına düşen valf | 4 |
| Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
| Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
| Valf yapısı | DOHC, CVVT |
| Motor yağı kapasitesi | 4.1 Lt |
| Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
| soğutma sıvısı | 6.6 Lt |
| Hacim ve ağırlıklar. | |
| Ağırlık | 1718 Kg |
| Bagaj hacmi en az | 380 Lt |
| Yakıt deposu hacmi | 55 Lt |
| Boyutlar | |
| Uzunluk | 4855 mm |
| Genişlik | 1865 mm |
| Yükseklik | 1475 mm |
| Dingil Mesafesi | 2805 mm |
| Ön tekerlek izi | 1602 mm |
| Arka tekerlek izi | 1609 mm |
| ön çıkıntı | 965 mm |
| arka çıkıntı | 1085 mm |
| Sürükle katsayısı (Cd) | 0.24 |
| En az dönüş açısı | 10.9 m |
| Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
| Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
| Çekiş | Önden çekiş |
| Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman SHIFTRONIC |
| Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson, Enine sabitleyici |
| Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Enine sabitleyici, Helezon yay |
| Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 305 mm |
| Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 284 mm |
| Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
| Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
| Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
| Lastik boyutu | 215/55 R17 |
| Jant Boyutu | 6.5J x 17 |