Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Hyundai IONIQ 1.6 GDI (141 bg) Hybrid DCT

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2019-2022
Motor Kodu :
Bilinmiyor
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
Liftback
Motor Gücü :
105 bg @ 5700 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
1580 cm3
Vites :
6 vites, otomatik şanzıman DCT

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Hyundai
Model IONIQ
Nesil IONIQ (facelift 2019)
Modifikasyonu (Motor) 1.6 GDI (141 bg) Hybrid DCT
Üretim başlangıç yılı 2019 yıl
Son üretim yılı Temmuz, 2022 yıl
Güç ünitesi mimarisi FHEV (Tam Hibrid)
Gövde tipi Liftback
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 5
Performans
Yakıt Tipi Benzin
Hızlanma 0 - 100 km/saat 10.8 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph 10.8 saniye
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) 10.3 saniye
Maksimum sürat 185 km/saat
Emisyon Standardı Euro 6d-TEMP
Ağırlık/güç oranı 10.4 Kg/bg, 96 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 5.5 Kg/Nm, 180.4 Nm/ton
Elektrikli ve Hibrit
Brüt batarya kapasitesi 1.56 kWh
Batarya voltajı 240 V
Batarya teknolojisi Lityum polimer (LiPo)
Elektrik motoru 1
Elektrikli motor gücü 44 bg
Elektrikli motor torku 170 Nm
Elektrik motoru tipi Senkron
Sistem gücü 141 bg
Sistem tork 265 Nm
İçten yanmalı motor
Güç 105 bg @ 5700 dev/dak
Litre başına güç 66.5 bg/Lt
Tork 147 Nm @ 4000 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor hacmi 1580 cm3
Silindir Adedi 4
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir çapı 72 mm
Silindir içi vuruş 97 mm
Sıkıştırma oranı 13:1
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Direkt enjeksiyon
Motor aspirasyonu Atmosferik motor
Valf yapısı DOHC
Motor yağı kapasitesi 3.8 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 6.7 Lt
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1469 Kg
Maksimum ağırlık 1870 Kg
Azami yük 401 Kg
Bagaj hacmi en az 443 Lt
Bagaj hacmi en fazla 1505 Lt
Yakıt deposu hacmi 45 Lt
Frenli treyler yükü (12%) 750 Kg
Römork burun yükü 75 Kg
Boyutlar
Uzunluk 4470 mm
Genişlik 1820 mm
aynalar dahil genişlik 2045 mm
Yükseklik 1450 mm
Dingil Mesafesi 2700 mm
Ön tekerlek izi 1549-1563 mm
Arka tekerlek izi 1563-1577 mm
En az dönüş açısı 10.6 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir.
Çekiş Önden çekiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi 6 vites, otomatik şanzıman DCT
Ön süspansiyon Bağımsız tip McPherson
Arka süspansiyon Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon
Ön frenler Disk
Arka frenler Disk
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon
Lastik boyutu 195/65 R15; 225/45 R17
Jant Boyutu 6J x 15; 7J x 17