4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Hyundai |
Model | IONIQ |
Nesil | IONIQ (facelift 2019) |
Modifikasyonu (Motor) | 1.6 GDI (141 bg) Hybrid DCT |
Üretim başlangıç yılı | 2019 yıl |
Son üretim yılı | Temmuz, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | Liftback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 10.8 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 10.8 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 10.3 saniye |
Maksimum sürat | 185 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d-TEMP |
Ağırlık/güç oranı | 10.4 Kg/bg, 96 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.5 Kg/Nm, 180.4 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 1.56 kWh |
Batarya voltajı | 240 V |
Batarya teknolojisi | Lityum polimer (LiPo) |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 44 bg |
Elektrikli motor torku | 170 Nm |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 141 bg |
Sistem tork | 265 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 105 bg @ 5700 dev/dak |
Litre başına güç | 66.5 bg/Lt |
Tork | 147 Nm @ 4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor hacmi | 1580 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 72 mm |
Silindir içi vuruş | 97 mm |
Sıkıştırma oranı | 13:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 3.8 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 6.7 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1469 Kg |
Maksimum ağırlık | 1870 Kg |
Azami yük | 401 Kg |
Bagaj hacmi en az | 443 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1505 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 45 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 750 Kg |
Römork burun yükü | 75 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4470 mm |
Genişlik | 1820 mm |
aynalar dahil genişlik | 2045 mm |
Yükseklik | 1450 mm |
Dingil Mesafesi | 2700 mm |
Ön tekerlek izi | 1549-1563 mm |
Arka tekerlek izi | 1563-1577 mm |
En az dönüş açısı | 10.6 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman DCT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 195/65 R15; 225/45 R17 |
Jant Boyutu | 6J x 15; 7J x 17 |