4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Hyundai |
Model | IONIQ 5 |
Nesil | IONIQ 5 (facelift 2024) |
Modifikasyonu (Motor) | Long Range 84 kWh (325 bg) Electric AWD |
Üretim başlangıç yılı | Mart, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | BEV (Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Elektrik |
Ağırlık/güç oranı | 6.5 Kg/bg, 153.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.5 Kg/Nm, 285.4 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 84 kWh |
Batarya voltajı | 697 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Zemin altı |
Elektrikle gidilebilen menzil | 411-451 km |
Ortalama Enerji Tüketimi | 20.8-22.7 kWh/100 km |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrik motorunun yeri | Ön aks, enine |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Elektrik motoru 2 | |
Elektrik motorunun yeri | Arka aks, enine |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 325 bg |
Sistem tork | 605 Nm |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2120-2160 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4655 mm |
Genişlik | 1890 mm |
Yükseklik | 1605 mm |
Dingil Mesafesi | 3000 mm |
Ön tekerlek izi | 1628-1638 mm |
Arka tekerlek izi | 1637-1647 mm |
ön çıkıntı | 866 mm |
arka çıkıntı | 789 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | Bir elektrik motoru ön tekerlekleri, bir elektrik motoru arka tekerlekleri hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 1 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/55 R19; 255/45 R20 |
Jant Boyutu | 19; 20 |