Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Hyundai i30 1.6 CRDi (115 bg) DCT

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2020-0000
Motor Kodu :
D4FE
Yakıt :
Dizel
Kasa Tipi :
Hatchback
Motor Gücü :
115 bg @ 4000 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
1598 cm3
Vites :
7 vites, otomatik şanzıman DCT

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Hyundai
Model i30
Nesil i30 III (facelift 2020)
Modifikasyonu (Motor) 1.6 CRDi (115 bg) DCT
Üretim başlangıç yılı 2020 yıl
Güç ünitesi mimarisi İçten yanmalı motor
Gövde tipi Hatchback
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 5
Performans
Yakıt Tipi Dizel
Hızlanma 0 - 100 km/saat 10.9 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph 10.9 saniye
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) 10.4 saniye
Maksimum sürat 192 km/saat
Emisyon Standardı EURO 6d TEMP
Ağırlık/güç oranı 11.7 Kg/bg, 85.6 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 4.5 Kg/Nm, 223.4 Nm/ton
Motor
Güç 115 bg @ 4000 dev/dak
Litre başına güç 72 bg/Lt
Tork 300 Nm @ 1500-2500 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor Modeli/Kodu D4FE
Motor hacmi 1598 cm3
Silindir Adedi 4
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Dizel - Commonrail
Motor aspirasyonu Turbo kompresör, Intercooler
Motor yağı kapasitesi 4.4 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 7.3 Lt
Motor sistemleri Partikül filtresi
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1343 Kg
Maksimum ağırlık 1920 Kg
Azami yük 577 Kg
Bagaj hacmi en az 395 Lt
Bagaj hacmi en fazla 1301 Lt
Tavan Yükü 80 Kg
Frenli treyler yükü (12%) 1500 Kg
Frensiz treyler yükü 650 Kg
Boyutlar
Uzunluk 4340 mm
Genişlik 1795 mm
Yükseklik 1455 mm
Dingil Mesafesi 2650 mm
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor.
Çekiş Önden çekiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi 7 vites, otomatik şanzıman DCT
Ön süspansiyon Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi
Arka süspansiyon Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu