Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Hyundai Elantra 1.4 Turbo GDI (128 bg) DCT

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2018-2020
Motor Kodu :
Kappa II / G4LD
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
Sedan
Motor Gücü :
128 bg @ 5500 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
1353 cm3
Vites :
7 vites, otomatik şanzıman DCT

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Hyundai
Model Elantra
Nesil Elantra VI (AD, facelift 2019)
Modifikasyonu (Motor) 1.4 Turbo GDI (128 bg) DCT
Üretim başlangıç yılı 2018 yıl
Son üretim yılı 2020 yıl
Güç ünitesi mimarisi İçten yanmalı motor
Gövde tipi Sedan
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 4
Performans
Yakıt Tipi Benzin
Ağırlık/güç oranı 10.1 Kg/bg, 98.8 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 6.1 Kg/Nm, 162.8 Nm/ton
Motor
Güç 128 bg @ 5500 dev/dak
Litre başına güç 94.6 bg/Lt
Tork 211 Nm @ 1400-3700 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor Modeli/Kodu Kappa II / G4LD
Motor hacmi 1353 cm3
Silindir Adedi 4
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir çapı 71.6 mm
Silindir içi vuruş 84 mm
Sıkıştırma oranı 10:1
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Direkt enjeksiyon
Motor aspirasyonu Turbo kompresör, Intercooler
Valf yapısı DOHC
Motor yağı kapasitesi 4.2 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 6.1 Lt
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1296 Kg
Maksimum ağırlık 1760 Kg
Azami yük 464 Kg
Bagaj hacmi en az 408 Lt
Yakıt deposu hacmi 53 Lt
Boyutlar
Uzunluk 4620 mm
Genişlik 1800 mm
Yükseklik 1435 mm
Dingil Mesafesi 2700 mm
En az dönüş açısı 10.6 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor.
Çekiş Önden çekiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi 7 vites, otomatik şanzıman DCT
Ön süspansiyon Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi
Arka süspansiyon Yarı bağımsız, helezon yay
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Kampana
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Lastik boyutu 195/65 R15
Jant Boyutu 6.0J x 15