4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Honda |
Model | Torneo |
Nesil | Torneo (E-CF) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 i 16V SiR (180 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1997 yıl |
Son üretim yılı | 2002 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 8.47 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 5.18 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 7.2 Kg/bg, 138.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 6.8 Kg/Nm, 147.7 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 180 bg @ 7000 dev/dak |
Litre başına güç | 90.1 bg/Lt |
Tork | 192 Nm @ 5500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor hacmi | 1997 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 85 mm |
Silindir içi vuruş | 88 mm |
Sıkıştırma oranı | 11:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1300 Kg |
Maksimum ağırlık | 1575 Kg |
Azami yük | 275 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 60 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4635 mm |
Genişlik | 1695 mm |
Yükseklik | 1420 mm |
Dingil Mesafesi | 2665 mm |
Ön tekerlek izi | 1480 mm |
Arka tekerlek izi | 1480 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 4 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Salıncak |
Arka süspansiyon | Salıncak |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Lastik boyutu | 195/60 R15 |